0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Northkingen skrivet 04 januari 2009, 15:58:26Citat från: raptus skrivet 04 januari 2009, 15:41:49Begrenser strømforbruket også Raptushehe synd bara om man då ska öka strömförbrukningen genom att stötta med tex elradiatorer....... //KristerHa ha, du är rolig du, nu har jag´-12 ute och den sprutar ut 52-gradig värme på näst högsta fläktläget, 21,5 inne på kallaste stället men det skall tydligen bli -15 till -20 inatt så den får hållas.Inga elradiatorer här inte på fem år snart.
Citat från: raptus skrivet 04 januari 2009, 15:41:49Begrenser strømforbruket også Raptushehe synd bara om man då ska öka strömförbrukningen genom att stötta med tex elradiatorer....... //Krister
Begrenser strømforbruket også Raptus
Citat från: Mike skrivet 04 januari 2009, 19:46:03Citat från: Northkingen skrivet 04 januari 2009, 15:58:26Citat från: raptus skrivet 04 januari 2009, 15:41:49Begrenser strømforbruket også Raptushehe synd bara om man då ska öka strömförbrukningen genom att stötta med tex elradiatorer....... //KristerHa ha, du är rolig du, nu har jag´-12 ute och den sprutar ut 52-gradig värme på näst högsta fläktläget, 21,5 inne på kallaste stället men det skall tydligen bli -15 till -20 inatt så den får hållas.Inga elradiatorer här inte på fem år snart. Hehe jadu -12 grader ute är ju inte speciellt kallt.......... -32 grader är det kallaste Nocrian fått smaka utan som helst problem (förra vintern) nu sitter den iofs i garaget och värmer bara ca 60kvm men då är det istället dåligt isolerat. //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 04 januari 2009, 22:57:38Citat från: Mike skrivet 04 januari 2009, 19:46:03Citat från: Northkingen skrivet 04 januari 2009, 15:58:26Citat från: raptus skrivet 04 januari 2009, 15:41:49Begrenser strømforbruket også Raptushehe synd bara om man då ska öka strömförbrukningen genom att stötta med tex elradiatorer....... //KristerHa ha, du är rolig du, nu har jag´-12 ute och den sprutar ut 52-gradig värme på näst högsta fläktläget, 21,5 inne på kallaste stället men det skall tydligen bli -15 till -20 inatt så den får hållas.Inga elradiatorer här inte på fem år snart. Hehe jadu -12 grader ute är ju inte speciellt kallt.......... -32 grader är det kallaste Nocrian fått smaka utan som helst problem (förra vintern) nu sitter den iofs i garaget och värmer bara ca 60kvm men då är det istället dåligt isolerat. //KristerTjenare Krister! Jaså du har Nocrian i ditt garage alltså, är inte det lite "att kasta pärlor för svinen eller"?? Trodde faktiskt att du hade Nocrian i ditt bostadshus givetsvis. Då kan man fråga sig hur det går med/för din Panasonic HE-12 DKE när det blir -32 ºC ?? Mvh Raffen.
Tjenare Krister! Jamen det låter ju riktigt bra det även när det gäller Panasonicen då alltså, blev nästan lite orolig när det gick upp för mig att du inte hade satt värstingpumpen inne i huset förstår du. Jag får önska dig en god fortsättning på det nya året då Krister. ThumbsupMvh Raffen.