0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej KiloOK eftersom du vet eller tror att man kan ha för mycket ventilation så kan du få överta Raffen.Jag börjar bli rätt trött på att förklara för folk som inte förstår som Stenmark sa.Okunskap verkar vara det som skall råda här så varför ska jag bry mig ni får göra hur nu vill, för jag skall ju inte ha det.Lycka till Messer
Hej RaffenDu har sagt att man inte kan ha för mycket ventilation avseende vindens ventilation.Jag har försökt förklara för dig att det kan man visst ha.Du klarade inte av mina frågor i förra tråden där jag försökte bevisa för dig hur utan du bara försvann.Och nu tycker du att jag skall tala om hur man skall göra sin ventilation på vinden vilket ju är en helt annan sak.Så fortfarande om du vill förstå så får du läsa den förra tråden och tala om för mig vilka av mina inlägg där som är felaktiga eller anser du numera att det jag skrev där är riktigt?MVH Messer
Hej RaffenJag vet inte varför du inte förstår vad jag skriver.Jag talar endast om ditt påstående att man inte kan ha för stor ventilation.MVH Messer