0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
-20 spärren kan jag leva med,men vill ju att den ska klara av att värma när kvicksilvret börjar sjunka utan att behöva så mycket stödvärme.Trist om man skulle behöva slå på elementen vid någon minus grad redan.Nu är ju inte huset så stort men byggt -57 så det tar väl ut varandra lite.Jag var inne på en 123a från början och specen ser väl bra ut så jag får väl lägga en order imorgon. studs studs studs//Klas
vad är ett bra pris för en sanyo123?
Vet inte vad du menar med stabilare 124 brukar få omdömet att den väsnas för mycket jämfört med 123Prisbilden på 124 var åtmindstånde förut helt uppåt väggarna jämfört med 123
Jag visste inte att 124 funnits i 3 år På 123 EH har jag nog inte bytt ett enda kort, sista årets 123 EHFP har jag sammanlagt bytt 8 kort.några utedelar har rören legat emot varandra så där har det blivit lite justeringar.På det stora hela väldigt lite fel på Sanyo maskinerna ThumbsupHoppas 96 och 126EHDSN inte har några barnsjukdomar nuUpplever du ghandi att 124 väsnas som monterar dom ?
Citat från: ts-f skrivet 10 september 2008, 16:59:30Jag visste inte att 124 funnits i 3 år På 123 EH har jag nog inte bytt ett enda kort, sista årets 123 EHFP har jag sammanlagt bytt 8 kort.några utedelar har rören legat emot varandra så där har det blivit lite justeringar.På det stora hela väldigt lite fel på Sanyo maskinerna ThumbsupHoppas 96 och 126EHDSN inte har några barnsjukdomar nuUpplever du ghandi att 124 väsnas som monterar dom ?jaja 124 har väl bara funnits 2 år men på det stora hela mkt mindre fel på dom.Nej jag tycker inte att 94/124 lever om mkt, dom har ju lite högre kompressorljud än andra pumpar men absolut inget jag har stört mig på och har bara haft 1 kund som klagat på ljudet från den.Vad gäller 96/126 så är det väl samma lika utedel som på 93/123 med en ny innedelen... eller?Såg igår att det verkar som om ngn fler än jag är less på att Sanyo 123 skramlar och lever om, öppnade en ny pump bara för att kolla och nu har dom börjat sätta 3 plaststrippor på kondensorn ute till vänster, 1 uppe 1 nere 1 mitt, detta brukar vara det enda man behöver göra för att få tyst på dom så det verkar ju som om lite går in i skallen på dom som tar in dom till sverige alla fall.