0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Räkna ut vad ni kostar i timmen: bruttolön*1,33/22/8bara för skojs skull.(soc.avg/dagar/timmar)Tomas
Räkna ut vad ni kostar i timmen: )
Vad tror du det skulle kosta att ringa bilverkstan och be dem ta sin servicebil hem till dig för att byta topplockspackning på din bil.Inte skulle det hamna på 6-700 kr/timme i alla fall!!!
Hur mycket vill ni ha för att köpa ut en pump på citcop och sälja till mig med samma garantiåtagande som Kinnans?
men som tur är så känner man nån som känner nån som jobbar där och denna någon kommer gärna på hembesök för en betydligt mycket lägre timpenning
Snälla ni,vad för garanti ställer en kyltekniker ut på installationen???Förutom sitt arbete, absolut ingen alls...
Så vad har Citcop kontra kinnan i detta fall att göra?
Ingenting faktiskt Dogbert.Vi säljer billigare än Citcop, men ger dig 2 års garanti.
Det här verkar ha blivit en pris-och garanti-tråd o det är just vad jag söker! Var hittar jag en "bra" inverterpump med lång garanti till billigaste pris? Är vpgr billigast som dom säger? Hittade just på byggshopen.com en Panasonic E9CKP för 9750 kr inkl moms, är det någon som slår det? Vill gärna ha fler exempel från "kända" märken typ Toshiba, Sharp etc