0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
ohhh jesus .....vilket bra köp jag gjorde...alla tre pumparna tuffar på efter 2år....sicken besparing jag gjorde...lågt inköpspris och per inköpskrona ULTRA-MAXIMAL besparing.... jösses... alla 3 pumparna jobbar på topp forfarande.....PAY OFF MAX! VINST MAX! DRIFT MAX ! Ni andra kan köpa vad ni vill, THIS IT IT!Detta är oxå kallat MAX-BANG-FOR-THE-BUCK!Det enda den kan loosa på e om den byggs i fabrik på ett särskilt dåligt ECo sätt!END...P.sraffen kan köpa nåt mera dyrt skit och loosa lite mer cash, who cares!!!! LOL! hahhahahahD.s
Citat från: liquidoza skrivet 23 september 2009, 19:20:32ohhh jesus .....vilket bra köp jag gjorde...alla tre pumparna tuffar på efter 2år....sicken besparing jag gjorde...lågt inköpspris och per inköpskrona ULTRA-MAXIMAL besparing.... jösses... alla 3 pumparna jobbar på topp forfarande.....PAY OFF MAX! VINST MAX! DRIFT MAX ! Ni andra kan köpa vad ni vill, THIS IT IT!Detta är oxå kallat MAX-BANG-FOR-THE-BUCK!Det enda den kan loosa på e om den byggs i fabrik på ett särskilt dåligt ECo sätt!END...P.sraffen kan köpa nåt mera dyrt skit och loosa lite mer cash, who cares!!!! LOL! hahhahahahD.sAlltså fan vad du är löjlig som bara orkar grisa på.//Krister