0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Snälla Dr Liquid var?turbofever@hotmail.comMvh Daniel
Dr Liquid menar du kabeln 5G1,5mm2? 10 m kostar 109 kr, är det den? Eller vilken har du köpt?Mvh Daniel
Hej det är inga problem att vacumsuga.Det är bara mellan inne och utedel man behöver kabel eller? Innedelan har stickkontakt eller? Sedan är det en fyraledare man ska ha va?Tyckte det var vit kabel på biltema, har du artikelnumret?Mvh Daniel
Hmm. Hittar bara en värmepump som kostar 5995 i senaste bladet från Silvan. Finns den i butik?
Hej, där ser man, till min gamla Mitsubishi som jag satte till källaren under garaget var det bara 4 ledare, men den pumpen är ca: 9 år gammal.Följer det med en bra moteringsanvisning/ manual till pumpen Dr Liquid?Mvh Daniel
*Gäsp* 3st on/off pumpar i ett bostadshus...... vettigt? nja...... //Krister
Citat från: Northkingen skrivet 18 november 2007, 22:19:18*Gäsp* 3st on/off pumpar i ett bostadshus...... vettigt? nja...... //KristerHar aldrig sagt att dom ska sitta i ett bostadshus.Men tre små ger mycket jämn o fin värme. Som exempel skulle väl ingen sätta upp ETT stort EL-ELEMENT i ett hus??? utan dom flesta väljer väl flera små! för komfortens skull.Btw Jag har en beräknad payoff på 6månader max. Det ni! Allt efter det är ren vinst!