0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hej kollade nu verkar som jag kommer att landa på ca 870 kwh för Oktober ... en vissförbättring mot förra året..tror jag låg på ca 2000 kwh då rätt skoj faktiskt tyvär kommer det väl att gå tyngre då det blir smäll kallt men har som mål att elda bort 1000-1500 kwh per månad då det blir snor kallt ska bli soj å kolla om det går va å pratade med en granne som borrade in bergvärme,hon har kört el i ett vattenburet system hennes rekord räkning va i fjol ca 5000 kr så det käns ganska bra om jag lyckas hålla min strömräkning på ca 2000kr per månad då det blir kallt ...
Citat från: Dr Chun-Lan skrivet 28 oktober 2007, 10:28:43hej kollade nu verkar som jag kommer att landa på ca 870 kwh för Oktober ... en vissförbättring mot förra året..tror jag låg på ca 2000 kwh då rätt skoj faktiskt tyvär kommer det väl att gå tyngre då det blir smäll kallt men har som mål att elda bort 1000-1500 kwh per månad då det blir snor kallt ska bli soj å kolla om det går va å pratade med en granne som borrade in bergvärme,hon har kört el i ett vattenburet system hennes rekord räkning va i fjol ca 5000 kr så det käns ganska bra om jag lyckas hålla min strömräkning på ca 2000kr per månad då det blir kallt ...Så mycket som din granne förbrukar gjorde inte jag över med när jag körde direktverkande gamla el-element. Bor hon i ett slott? Eller gillat hon att basta, i en carport /Klasse
Tar det aldrig slut. MVH/Gano
Citat från: Gano skrivet 22 november 2007, 09:22:58Tar det aldrig slut. MVH/GanoSnart så kanske du skaffar dig en braskamin