0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hallå!E ny i Luft/Vatten träsket å en polare surra om AirWell som en jobbkompis till han håller på med. Vad e eran synpunkt på Airwell å era upplevelser av den både bra samt dåliga? man vill ju veta liksom....Hasse tomte::
HejHar en Airwell 9 kW som jag haft i drift sedan april, den har alltså ej hunnit beskänna färg i sträng kyla ännu.Tror att det är en bra maskin, hos oss har den kört på utan problem./ P
Citat från: PatrikNacka skrivet 13 september 2007, 10:22:18HejHar en Airwell 9 kW som jag haft i drift sedan april, den har alltså ej hunnit beskänna färg i sträng kyla ännu.Tror att det är en bra maskin, hos oss har den kört på utan problem./ PHejsan.Vad fick du betala för den anläggningen?.Mvh. Anders
Citat från: Anders S skrivet 11 oktober 2007, 00:02:40Citat från: PatrikNacka skrivet 13 september 2007, 10:22:18HejHar en Airwell 9 kW som jag haft i drift sedan april, den har alltså ej hunnit beskänna färg i sträng kyla ännu.Tror att det är en bra maskin, hos oss har den kört på utan problem./ PHejsan.Vad fick du betala för den anläggningen?.Mvh. Anders Snart blir en Airwell 9000 + 500 l acktank och elpatron levererad hem till mig för drygt 65 000 kr.Är lite intresserad av vad ni andra får för pris.MvhAdrian
Citat från: Adrian skrivet 11 oktober 2007, 20:09:18Citat från: Anders S skrivet 11 oktober 2007, 00:02:40Citat från: PatrikNacka skrivet 13 september 2007, 10:22:18HejHar en Airwell 9 kW som jag haft i drift sedan april, den har alltså ej hunnit beskänna färg i sträng kyla ännu.Tror att det är en bra maskin, hos oss har den kört på utan problem./ PHejsan.Vad fick du betala för den anläggningen?.Mvh. Anders Snart blir en Airwell 9000 + 500 l acktank och elpatron levererad hem till mig för drygt 65 000 kr.Är lite intresserad av vad ni andra får för pris.MvhAdrianMontering ingår det i priset?
Jag räknar med 40-50000:- ca. då ingår montering,rördelar,cirk-pump,styrcentral,monteringssats.
HallojJag fick ett mycket fördelaktigt kompispris. För komplett installation och leverans av en 9 kW med acctank+elpatron betalade jag 58 000:-. Rörisen fick visserligen koppla lite också så lägg på 2000:-./ Patrik