0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Kan det bli snyggt? Lägg gärna ut en bild.mvh
Har köpt våtrumsmatta/bård ca 50cm bred. Gav 100 sek för en lång stuvbit. Bara att mäta upp lämplig längd, å sen rulla runt röret. Fästes med dubbelhäftande tejp å ev nåt buntband Thumbsup mvh humlan.
Jag var på GolvEttan i Nacksta Industri-område.., mitt emot Kinnarps, nere vid Bäclunds Järn Alla stuvar 100 sek....mvvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 23 augusti 2007, 22:02:23Jag var på GolvEttan i Nacksta Industri-område.., mitt emot Kinnarps, nere vid Bäclunds Järn Alla stuvar 100 sek....mvvh humlan.Tack för tipset. ThumbsupMVH SIBY
Har satt upp en del våtrumsmatta över rörisoleringen, å visst var det lite bökigt att hitta tekniken. Men jag tror det blir precis lika bra å snyggt, som vilket annat rör-isolerings-skydd som helst. Lite färg så dom flyter in bättre mot kåken, å ingen kommer att ana vad jag använt Thumbsup Vävtejp fick ersätta buntbanden, det blev snyggare, å så fastnar färgen bättre på den.... Inte lär väl färgen sitta så värst många år..., antar jag, men det är ju inte värre än att det går att bättra på efter ett tag.mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 25 augusti 2007, 17:51:23Har satt upp en del våtrumsmatta över rörisoleringen, å visst var det lite bökigt att hitta tekniken. Men jag tror det blir precis lika bra å snyggt, som vilket annat rör-isolerings-skydd som helst. Lite färg så dom flyter in bättre mot kåken, å ingen kommer att ana vad jag använt Thumbsup Vävtejp fick ersätta buntbanden, det blev snyggare, å så fastnar färgen bättre på den.... Inte lär väl färgen sitta så värst många år..., antar jag, men det är ju inte värre än att det går att bättra på efter ett tag.mvh humlan. Bildbevis