0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Håhå.. jag skulle spara 1900kr ifall jag gick ner från 20A till 16A.... synd bara att jag SKALL krångla till det med alla konstens regler med styrsystem.
Citat från: Paxmax skrivet 12 mars 2007, 15:55:36Håhå.. jag skulle spara 1900kr ifall jag gick ner från 20A till 16A.... synd bara att jag SKALL krångla till det med alla konstens regler med styrsystem.du kan väl med grejerna du styr kåken med...
hej funderar på att byta ner mig i huvudsäkring fråbn 20 till 16 amp jag skulle tjäna ca 1300kr per år på det...men kruxet är att jag tror inte mitt hus riktigt fixar att gå på 16 amp har prövat å det vill sig inte riktigt...funkade till 90% sen så om gumman drog igång tvätt,diskmaskin,spis å motorvärmaren pallade inte säkringarna kan jag koppla in elpatronen på ett tidur...så elpatronen bara går på natten då allt annat inte förbrukar ström.man lagar ju inte riktigt mat på natten å tvättar kläder hela nätterna..då vore det ju läge att köra elpatronen tex från kl 02.00 till 6.00 på morgonen då inget annat förbrukar ström...