0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
grrrr ingen sol vart tog den vägen ??jag som skulle ducha gratis i dag....suck jaja gumman får väl slicka mig ren...faktiskt ganska nice Thumbsup
frågar man inte får man alldrig veta...eller hur
hej antingen hatt jag skrivklåda eller så har ni tunghäfta...frågar man inte får man alldrig veta...eller hur
någon ska vara värst :,v( och i detta fall är det R407
Hej ... Wee i dag laddade det friskt kl 10.00 Top temp i tank ca 65 ºC Bottentemp ca 20 Kl 15.30 Topp temp 65 Botten temp 50 grader Det va halv molnigt här så vid extremt klart väder så har det gått ännu bättrejag hadde inladdnings temp på ca 60 grader i stort sett sen kl 11.30 Allt funkar Skit fint temp styrningen på laddkretsen går som en gud.... I kväll Ska vi tvätta oss rejält...
Citat från: R407 skrivet 13 februari 2007, 23:04:53frågar man inte får man alldrig veta...eller hur Det är skillnad på att fråga och att starta trådar Trådarna blir inte förbrukade efter en fråga
Citat från: citactiva skrivet 14 februari 2007, 01:16:33Citat från: R407 skrivet 13 februari 2007, 23:04:53frågar man inte får man alldrig veta...eller hur Det är skillnad på att fråga och att starta trådar Trådarna blir inte förbrukade efter en fråga hej .. liten undran...om min TRÅD/fråga tex gäller inkoppling av en MMA ventil ska jag då i samma tråd börja diskutera soldatorns nödprogram som strular för mig det verkar inte vettigt hela forumet blir oläsbart om man börjar dra in andra ämnen i tråden trådarna det funkar ju inte att ha en rubrik på tråden å diskutera en annan sak längre ner det e ungefär som om biblioteket skulle börja blanda böcker i hyllorna för att dom handlar om ungefär samma sak...se bara på tråden om forumets nivå ....första inläggen höll sig till ämnet sen så började man diskutera RJ45 kabel ,,,,jädrigt logiskt å bra