0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är du i meny 17 och tittar?Prova att ändra lite fram och tillbaka, verkar siffran i meny 17 stämma med läget på ratten?Hoppar det när du ställer ratten i ett annat läge också?
Kan vara en dålig pot. Kan möjligen sprayas men bäst är isf utbyte. Kolla mera för att vara på säkra sidan.
Citat från: Sven G skrivet 12 februari 2007, 15:49:33Kan vara en dålig pot. Kan möjligen sprayas men bäst är isf utbyte. Kolla mera för att vara på säkra sidan.Byt cpu kort så är allt löst... du kommer få lyse i displayen samt ställbart vv-stopp som plåster på såren..Glöm inte å koppla ihop de vita kablarna som går ner till driftpressostaten från cpu-kortet om du vill ha din vp att jobba mot en fast vv-temp...Sätt den på 52 grader det blir bra.Lycka till...
Citat från: Digital skrivet 12 februari 2007, 19:20:49Citat från: Sven G skrivet 12 februari 2007, 15:49:33Kan vara en dålig pot. Kan möjligen sprayas men bäst är isf utbyte. Kolla mera för att vara på säkra sidan.Byt cpu kort så är allt löst... du kommer få lyse i displayen samt ställbart vv-stopp som plåster på såren..Glöm inte å koppla ihop de vita kablarna som går ner till driftpressostaten från cpu-kortet om du vill ha din vp att jobba mot en fast vv-temp...Sätt den på 52 grader det blir bra.Lycka till...Jag har redan lyse i displayen.Vad menar du med ställbart vv-stopp? Finns det andra funktioner man kan få med nytt kort? jag tycker reglerdatorn på min VP är rätt så simpel.