0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hur går det med borran har du maskinen i full drift nu??
Bara för att förtydliga.Med en "rak" nätverkskabel och en kopplingsdos flyttade du upp kontrollpanel
Tjusigt flyttade du alltså upp displayen och styrknapparna? Jag måste väl ta isär och kolla...reläer och kontaktorer vill man helst ha kvar i pannan...
Ungefär vad jag vill göra, så man kan grogga i vardagsrummet istf källarn.
Citat från: richard fransson skrivet 29 januari 2007, 23:55:59Bara för att förtydliga.Med en "rak" nätverkskabel och en kopplingsdos flyttade du upp kontrollpanel-Jajamensan Thumbsup Glöm inte att designa en låda enligt eget tycke och smakCitat från: drjukebox skrivet 30 januari 2007, 01:33:09Tjusigt flyttade du alltså upp displayen och styrknapparna? Jag måste väl ta isär och kolla...reläer och kontaktorer vill man helst ha kvar i pannan...Jag vet inte om du har _V3 men har för mig att du skrivit tidigare att du ville uppgradera... men jag tror den tråden spårade ur Jag vet inte om den gamla har separata 'reläkort' och 'displaykort' sammanbundna med en nätverkskabel. _v3 har det iallafall.Citat från: drjukebox skrivet 30 januari 2007, 01:33:09Ungefär vad jag vill göra, så man kan grogga i vardagsrummet istf källarn. För min husfrids skull passar den lösningen bäst just nu. Det kanske visar sig senare att det i alla fall är lugnare att grogga i källaren.... så den här lösningen kanske inte passar alla.