0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Är det High power leds du använder? Skulle gärna använt dom inomhus istället för halogen, men dom är inte dimmbara.
Snyggt!Ursäkta men jag är mycket obildad på detta:-Var köper man bra ledar?-Vilken ström skall de ha (12/24V ??)?-Finns det starka som sitter i kraftigare reflektor?mvh Peter
Är det High power leds du använder? Skulle gärna använt dom inomhus istället för halogen, men dom är inte dimbara.
Citat från: phal skrivet 15 januari 2007, 22:30:47Är det High power leds du använder? Skulle gärna använt dom inomhus istället för halogen, men dom är inte dimbara.Jag har köpt en LED för att testa istället för halogen...du lär inte behöva dimmra...går inte att jämföra med halogen på långa långa vägar!!! Ligger i "lamplådan" nu. Däremot använder jag lågenergi lampor i några spottar (GU10, 9w motsvarar 35W), men spridningen är stor så man får ingen spott-verkan, men som allmänbelysning över diskbänken som jag har fungerar det...hon har inte klagat eller kommenterat det iaf. Denna dimmrar jag inte.
Nedan lite bilder på olika leds.För mer info http://www.molectric.com/