0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nu har jag äntligen kommit igång med att få upp vacuumrören på taket! studs studsEgenbygge av fäste modell "taksteg" med lite högre steg uppe för en något ökad lutning, samt att det känns alltid bättre när man gjort något själv. Kommer fortsätta rapportera under projektets gång om intresse finns På begäran av gano och så att jag vet själv så lägger jag även in utgifter, de kommer att uppdateras medans jag köper in delar.Allt arbete kommer jag göra självUtgifter:1000kr Begagnad rostfri VVB på 300L15000kr Sfinx 58-30X med reglercentral380kr 12m 25x3mm plattjärn samt färg för tillverkning av fästenaTotalt 16380kr
Har kikat lite på din loggsida idag och undrar hur många kw du har fått hem idag?Vad har du för deltaT över fångarna samt flöde?
Skal bli kul att följa din tank temp fram i maj
från soliga spanien. + 21 just nu. Utomhus
Semester? Nej det är jobb. Södra lokalkontoret.
En sak är säker: absorbatorytan ökar med åldern. I varmare länder behövs inte lika stark blandning för att förhindra frysning Är nu tillbaka i verkligheten. Dvs SverigeHur skall man förklara för andra människor att man i bor i ett klimat som är kallare, mörkare och fuktigare än de har i sitt kylskåp? Är man tokig eller bara dum som bor i ett land med vårt klimat Förr förvisade man de som gjort något dumt. Undrar vad våra förfäder gjort för att förvisas till denna kalla nord