0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ligger en bild tidigare i tråden (även sist i detta inlägg) på hur elementen är uppbyggda.Det är i själva elementet det knäpper då dessa är uppbyggda av en massa lösa plåtprofiler som är klämda runt röret.Blir inte klok på om det är mellan plåtarna eller mellan plåt och rör.I konsollerna sitter det en plastbit som elementet hänger i så ja är tveksam om det kommer därifrån.http://www.elvaracing.se/vp/element.jpg
Lev med alla ljuden så vänjer man sig. Jag reflekterar ej eller hör de olika ljuden numera.
jag hr en bra sprey på jobbet som är mot oljud, den luktar lite illa, men den är mycket bra. har tyver inte artickelnummret i huvet, man kan skaffa om du är intreserad
CiteraLev med alla ljuden så vänjer man sig. Jag reflekterar ej eller hör de olika ljuden numera.Det är faktiskt ganska santCiterajag hr en bra sprey på jobbet som är mot oljud, den luktar lite illa, men den är mycket bra. har tyver inte artickelnummret i huvet, man kan skaffa om du är intreseradLuktar den illa länge? Kan vara värt ett försök kanske.
Om du låter det heta vattnet just efter tappvarmvattenvärmning komma in i acktanken i toppen, och även tar ut vattnet till radiatorerna i toppen så kommer du nog att få mer problem med knäppningar.Jag har modifierat din skiss och undrar om det skulle gå att göra en lösning som liknar denna för att få så bra omblandning som möjligt i volymförstoraren.(Det är inte en spindel som hänger i en tråd)
Någon som tror att detta kan hjälpa mot mina knäppningar i elementen?