Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!
 

Författare Ämne: Thermia Atria10 Optimum, Haveri  (läst 25317 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Rudolf8

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 17
  • Karma +0/-0
SV: Thermia Atria10 Optimum, Haveri
« Svar #45 skrivet: 02 mars 2016, 00:11:44 »
Hej igen!
Nu skall jag berätta, nästan en saga, men den är sann. I december 2014, var jag irriterad för att den inte fungerade. Jag bad att få hit en "tekniker" inte en "rörmokare", kanske lite ovänligt men jag var irriterad efter allt krångel. Nåja, det kom en ganska ung man som inte varit här tidigare, han var från Vänersborg. Jag visade vad som jag visste var fel och sedan fick han vara ifred och jobba utan att jag skulle störa. Han var där i källaren och fixade, satte bla in ett expansionkärl mm, vet inte vad. Men tro det eller ej, nu har värmepumpen fungerat klanderfritt över ett år. Inget läckage, inget oljud, ingen isbildning, varmt och gott mm, fungerar utmärkt. Och, hoppas att det fortsätter så. Vill säga stort tack till denna unge man som löste problemen.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!