Skrivet av: Thomas S
« skrivet: 17 april 2018, 17:04:32 »En information:
denna "support" tråd kommer att låsas så inga nya inlägg kommer göras då tilltänkt person (ej jag) ej hinner med att supporta på forumet.
Vad gäller om andra har detta problem på sina Nexura så har jag ingen kännedom om några andra som har detta fenomen och jag har jobbat här i mer än 5 år samt 13 år med Daikin som företag.
Kan ju vara så att det är ett fel isolerat till en viss nummerserie, vad vet jag.?
Bra att det tar fart här men ärligt så tycker jag nog att leverantören borde ha hittat felet vid detta lag, speciellt om det är ett lagerfel. Det tar inte många minuter att komma fram till det när man är på plats.
Mvh
Daikin
Tråkigt att du inte hinner supporta, borde väl vara av intresse att lösa problem lika mycket som att rekommendera Daikin i forumet?
Sen begriper väl jag att allt inte kan diagnostiseras via ett forum!
Lagerfelet har inget med tjutandet att göra skrev jag, det är ytterligare ett fel som dock inte yttrade sig när leverantören var här tyvärr.
Sen vet jag inte hur fel/garantiärenden hanteras, ska leverantören åtgärda/lösa och sedan kontakta Dakin för ersättning mm istället för som nu kontaktat er och invänta svar/lösning eller vad det nu är?
Jag har haft värmepumpar i mellan 10 till 15 år så jag har fått lite koll på hur dom ska fungera och framförallt låta, ingen pump har låtit som Nexuran.
Tack Daikin och ha de gött!