Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Byta display/gränssnitt pÃ¥ tio Ã¥r gammal Ecodan?  (läst 400 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Evolito

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 6
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Hej!

Vi har en Ecodan värmepump/inomhusdel som förra ägaren satte in i huset innan vi flyttade in. Vi flyttade in 2012 och jag tror att inomhusdelen är från omkring år 2010. Utomhusdelen har vi själva fått byta efter en kollaps så den är nyare.

Nu till saken. Jag tycker att inomhusdelen har ett hopplöst gränssnitt. Månadskostnaderna rusade så klart i vintras och jag känner mig helt vilsen i hur jag ska ställa in maskinen på olika temperaturer under dygnet eller när jag är på semester etc...

Går det att få displayen utbytt så att man kan manövrera maskinen så att den blir mycket enklare att använda och exempelvis går att styra smart mot Tibber eller så?

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!