Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Ingen kontakt mellan K3-sms och Pan CS-AE9NKS  (läst 1675 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Pistvakt

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Ingen kontakt mellan K3-sms och Pan CS-AE9NKS
« skrivet: 16 mars 2013, 12:55:02 »
Hej,
Försök till sammankoppling i fjällstugan häromveckan gav bra mobilkontakt till K3-sms men ingen kontakt vidare till värmepumpen oavsett placering. Måste pumpens sensor aktiverad, eller vad?

Tacksam för tips.

Densamme

  • Gäst
Densamme
SV: Ingen kontakt mellan K3-sms och Pan CS-AE9NKS
« Svar #1 skrivet: 08 april 2013, 00:13:37 »
Hej igen,
Var uppe i stugan under påsklovet och försökte på nytt. Misstänker att jag inte alls får någon kontakt med k3:an från min mobil. Den blinkar en lång grön och sedan 8 korta gröna innan den börjar om. Ett rätt blink ingår också. Stämmer dock inte med någon felsignal i instruktionen.
Har någon en idé? Har lite svårt att reklamera varan då jag köpte den oöppnad privat av en som inte behövde den (på samma sätt som jag inte behöver/kan nyttja en internetbaserad som följde med mitt luftluftvärmareköp).

Tacksam för hjälp!

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!