0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Tack för alla tips. Har för tillfället inga fel i informationsmeddelanden. Den sista försvann när jag tog bort smart price adaption.
Tyvärr så är de tillbaka igen men inte lika ofta och ökar när man har eltillskott. Servicekillen och Nibe anser att det beror på att vattnet smutsar ner värmeelementet i varmvattentanken. Om det är så kommer fler än jag ha problem med detta. Vi har egen djupborrad brunn med filter och felen kom redan efter några månader efter vi flyttade i vårt nya hus. Ska inte den tåla "lite smuts eller järn"? Ska vi betala rengöringen trots garanti? Observerar också att när felet inträffar har jag alltid ett meddelande om att effektvakten är aktiv. Kan man koppla ur effektvakten för att prova? Är det trots allt en bugg?
Jag har både uplink och gjort USB loggning men vad ska man titta på? Vilka värden ska man titta på för att se vad det är för fel?