0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja det finns en hel del gamla E9 0ch E12DKE som stånkar vidare Skitiga värmepaket och lite oljud från lager brukar vara det som för lite extra oljud från när den var ny.Men visst märker man att det har skett framsteg på dom ca 15år sedan den kom, men kanske inte den galna skillnad många tror
”Plötsligt händer det” som i Lottoreklamen (tror det är lotto!!! )
Nu har det gått två veckor sedan "Bollen" landade hos Daikin i Tjeckien och ännu inget svar om hur Daikins "tankar" går. Slipper dock det mesta av "ljudproblemet" eftersom jag allt som oftast somnar i soffan på övervåningen.
Detta kan nog inte kallas en garantireparation?Åf har redan gjort en "garantireparation" eller vad kallades utbytet av tidigare enhet?Tre försök att åtgärda och samma fel kvarstår därför inväntar vi ett svar från Daikin!
Efter tre försök att reparera varan har du rätt att häva köpet och få pengarna tillbaka.
Fel....Efter TVÅ försök att åtgärda ett fel så KAN kunden ha rätt att häva köpet om SAMMA fel inträffar en 3:e gång. Vi hävning så räknar man av den nytta som kunden har haft av varan.