Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Skippa gästkonton?  (läst 2387 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad svenske kocken

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Utanför ÖSTERSUND
  • Antal inlägg: 7658
  • Karma +12/-7
  • Kön: Man
  • Jag älskar värme!
SV: Skippa gästkonton?
« Svar #15 skrivet: 10 februari 2023, 10:14:22 »
Jag satt och surfade runt lite och hittade samma profil på några andra forum och han upplevde även där att "hela världen" var emot honom. Det finns ju inte så många med hans namn (det namn han uppgav på Byggahus) samt är 72 år och som dessutom nyligen flyttat in hos sin mor som är 90 år så han var mycket enkel att hitta.
Jag tror inte att han är ett troll i vanlig mening utan att han har vissa personliga problem med att folk inte till fullo blir imponerade över hans meriter eller hans förmåga att ta till sig kritik.
Hur var det nu, snabbaste 12-Ã¥ringen?
För ditt eget välbefinnande så tycker jag att du Max ska kliva av och avstå från att delta i forumet.

Admin: anonymiserat personuppgifter, är osäker på om "andra" kan offentliggöra sånt, även om det redan finns offentliga uppgifter.
« Senast ändrad: 10 februari 2023, 11:53:13 av Rickard »
Thermia TWS 6 148 m aktivt och boende i villa 1-plan med källare 122m²/plan Ca:220m² uppvärmt till 21° och ettrörssystem i 4 slingor med 4 radiatorer på varje slinga, mekanisk vent med vvx bygd 1980 mitt i Jämtland, vp inkopplad juli -05, separat mätare på värme och varmvatten.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!