Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Problem med Panasonic Comfort Cloud app  (läst 1501 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad G-sson

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 28
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Problem med Panasonic Comfort Cloud app
« skrivet: 21 september 2022, 08:30:49 »
Fick en Panasonic NZ25 VKE installerad i fritidshuset för ett par tre veckor sedan.Till att börja med fungerade Comfort Cloud appen men senaste veckan har "ikonen" som man ändrar temperaturen med blivit utgråad till och från och då går det inte att justera tempen.
Däremot fungerar uppdateringen av inne- och utetemperaturen som står längst upp på app-sidan, så det är bara "ikonen" som är fryst och inte går att använda. Sedan kan den plötsligt vara ok när jag öppnar appen nästa gång.
Nu är jag inte på plats men routern och wi-fi fungerar i huset och wifi-lampan på inne-enheten lyser.
Någon som haft samma problem och vet vad det kan vara för fel? Eller är det helt enkelt appen som inte fungerar som den ska...?
Mvh Michael
Hus på 100 kvm uppvärmt med IVT Greenline HTC6+ med 140 meter rakt ned i berget. Kamin med vedeldning. Fritidshus med Phanasonic XE-9 luftvärmepump i.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 673
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!