Har en Geo312 sen 2år med IVT AnyWhere app inlagt i 5 olika androider, 2 plattor och 3 telefoner. Har fått maila IVT/Bosch för att få Bosch att resetta den centrala servern varje gång jag ansluter en ny klient utöver den första. Det hjälper inte med nollställning på hw i pannan eller att ominstallera/rensa data på appen. Ny klient= resett av central server. Efter det har det gått att lägga till ytterligare en klient.
Larm från pannan kommer inte spontant, man måste ansluta appen och titta efter aktiva larm.
När appen väl är igång fungerar det bra, det är lätt att se temperaturer och det är lätt att fjärrstyra. Enbart installation krånglar och att aktiv larmprompt eller spontanmail saknas från pannan.
Nu har IVT Anywhere fungerat bra i mer än 2 år. Många klienter tillagda och borttagna utan problem. Jag har både switchar och routrar mellan min Geo och nätet. Inga problem när nätet väl är rätt installerat. Det enda återstående är väl att larm inte skickas ut aktivt till klienterna. Man måste gå in och titta själv under rubriken "servicemeddelande". Fjärrstyrning och övrig information är bra genom appen.