Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Ta betalt.....  (läst 1191 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Kevin

  • Gäst
Kevin
Ta betalt.....
« skrivet: 23 oktober 2005, 13:56:01 »
Hej rikard.o alla andra värmepumpsdiggare !!

Det börjar droppa in lite för trÃ¥kiga o likadana  frÃ¥gor. Tala i första hand med installatören om ditt driftproblem. (eller använd sökfunktionen om ditt problem)
Folk som har dålig eller ingen kontakt med sin installatör bör läsa på detta utmärkta forum..

Har du valt den billigaste offerten får du nog fortsätta läsa på detta forum.....
Sen vill jag tacka Rikard för en diger arbetsinsats, du borde öppna ett betalnummer för problem....du verkar ha tid.. ;) och verkar ha koll på läget.
Själv äger jag ingen vp men på nått sjukt sätt så surfar man in här lite för mycket, för att ev. kunna hjälpa nån stackare som har problem.

Man borde i sin profil infoga installatören av sin värmepumpsinstallation, dÃ¥ kan vi bli av med alla oseriösa installatörer ...fast dom flesta här kanske installerar själv vilket inte är en svÃ¥r uppgift om man inte har tummen mitt i handen  ;) (jag förstÃ¥r självklart att det inte är tillÃ¥tet här, det respekterar jag , rikard....Läs detta 2 gÃ¥nger)

Sedan har vi er som jagar Kwh på alltmöjligt.....skaffa ett liv o låt inte detta forum stå för eran tid. kanske frugan o barnen behöver dig bättre änn oss......

MVH errol 404



Utloggad ingo

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Stad/land: Svedala
  • Antal inlägg: 252
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
SV: Ta betalt.....
« Svar #1 skrivet: 25 oktober 2005, 17:31:29 »
Jagar kW i allt möjligt  ;D ;D ;D och tillbringar för lite tid med frugan och barnen  ;D ;D ;D
Du har ju inte ens VP.. Varför har du mer tid än oss andra???  --/ --/ --/
Skåne, Nibe 1215 -7, separat elm., ytjord 400m, Hus 1 1/2 plan -39, 135m²+90m² käll.iso.100mm, 8-rad., i vänt på utbygg., 3-glas.
8764kW första året.

Kevin

  • Gäst
Kevin
SV: Ta betalt.....
« Svar #2 skrivet: 28 oktober 2005, 20:22:28 »
hehe ;D  Jag tillbringar 8+ tim om dagen med värmepumpar, men kan ändå inte slita mig från detta forum.... ;)
Jag har egentligen inte tid med detta forum, men det är ett gift. Tanken var nog att jag själv har dåligt samvete
för att jag tillbringar dyrbar tid här, så jag ville bara ge "De sjukligt intresserade" inkl. mig, en tankeställare....
Man skall inte ta med sig jobbet hem, men eftersom jag inte har en fru, så gnäller ingen.... ;D

Att Rikard skulle ta betalt, menar jag egentligen inte alls när jag tänker efter, detta forum är ju faktiskt mycket
bättre gratis... ;D

Ingo:   ;)

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!