Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Bra firma som kan plöja ner jordvärmeslang i SkÃ¥ne?  (läst 1432 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad KristianR

  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Antal inlägg: 15
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Moderator får gärna flytta inlägget om det ligger fel. Jag är i startgroparna för ett nytt husbygge, och kommer att köra på jordvärme som uppvärmning (bland annat p.g.a. tomten är på 5ha). En av våra vänner är rörmokare vilket gör att jag kommer att köpa allt material inklusive värmepump via honom. Men, jag behöver få tag i en firma som kan sköta nedplöjning av kollektor-slangen. Jag har Googlat men jag tycker mig ha svårt att hitta ett bolag som gör bara det, och som inte vill leverera en helhetslösning. Därför undrar jag om det finns något som har några tips om en bra firma i Skåne (vi bygger mellan Skurup och Veberöd)?

Utloggad Smurfen.

  • Har pÃ¥ nÃ¥tt sätt blivit
  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 19108
  • Karma +15/-13
En vanlig gräv firma bör kunna fixa det inga konstigheter egentligen.
Nibe 1245 8kw kopplad mot Hpd acktankar/arbetstankar med förvärmnings slinga för vv tillsammans med vedpanna. Stibel eltron återvinnings aggregat typ Flm som värmer 180 meters borra.

Utloggad 25fOCUS

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Antal inlägg: 4715
  • Karma +1/-1
  • Värmepump eller värmepumpar?
NU är det så att plöja är inte något i gräsklipparväg maskinellt sett , det fodras lite större grejer så googla på
kabelplöjning skÃ¥ne sÃ¥ hittar du flera  det är samma princip för bÃ¥da , men om dom utför att plöja ned slang vet jag inte  prova

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 694
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!