Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Kan inte ansluta innegivare till myuplink ROT10 trÃ¥dlös rumstermostat  (läst 1342 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Thomas Langberg

  • Gäst
Thomas Langberg
Kan inte ansluta innegivare till myuplink ROT10 trådlös rumstermostat
« skrivet: 09 oktober 2022, 10:49:33 »
Jag har en NIBE F730 kopplad till myuplink men vill ha en innegivare för att kontrollera innetemperaturen. Det står ANSLUT TILL NÄTVERKET men det händer inget mer. Hur ska mätaren förstå hur den ska anslutas till just mitt nätverk? Jag kommer inte vidare i något menysuýstem för att bestämma vad den ska kopplas mot. Är det någon som fått till detta?

TL

Thomas LÃ¥ngberg

  • Gäst
Thomas LÃ¥ngberg
SV: Kan inte ansluta innegivare till myuplink ROT10 trådlös rumstermostat
« Svar #1 skrivet: 09 oktober 2022, 13:41:11 »
Jag har en NIBE F730 kopplad till myuplink men vill ha en innegivare för att kontrollera innetemperaturen. Det står ANSLUT TILL NÄTVERKET men det händer inget mer. Hur ska mätaren förstå hur den ska anslutas till just mitt nätverk? Jag kommer inte vidare i något menysuýstem för att bestämma vad den ska kopplas mot. Är det någon som fått till detta?

TL

svaret måste vara att ROT10 inte funkar till F-serien, eller hur? Måstre ha en BT50 som ska följa med pumpen men som av någon anledning inte är installerad. nån som köpt en bT50 och installerat i efterhand?eller någon annan smart produkt som kan anslutas till nibeuplink?

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!