Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!
 

Författare Ämne: Någon mer än jag som skäms för att sälja Japanska produkter  (läst 1315 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Malmö Kyl o Varme Service

  • Gäst
Malmö Kyl o Varme Service
Någon mer än jag som skäms för att sälja Japanska produkter
« skrivet: 26 december 2018, 22:24:09 »
Stor djurvän och har väldigt svårt för att det tillåts jakt på Valar/Delfiner som vi alla vet är intelligenta däggdjur. Skäms faktiskt dagligen för att gynna Japanska företag och hade det funnits ett bra alternativ till dem Japanska märkena så hade jag valt detta. Men vet i tusan hur Nibes luft/luft står sig..men bra Luft/Vatten tycker jag allt dem gör :-)

Vänligen
Fredrik

Utloggad TS Comfort AB

  • I branschen
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Nykvarn
  • Antal inlägg: 8448
  • Karma +10/-2
  • Kön: Man
  • Säljer och installerar värmepumpar
    • www.tsfs.se
Blir svårt att köpa något alls från något land om man vill dra det till sin spets!!

I sverige tex tillverkar vi vapen och vem vet vart alla dom hamnar så då kan du inte handla ”svenskt” från nibe heller ?

Om inte nibe nu gjort en egen luft/luft så är väl deras en modell från technibel som dom köpte upp och nu med nytt klistermärke??
Finns säkertnågon som har bättre koll på det
Företaget har bytt bolagsform 20070101 från tidigare TS Fastighetservice till nuvarande TS Comfort AB
Se www.tsfs.se eller www.comfortab.se för aktuellt utbud av luftvärmepumpar och Poolvärmepumpar.
Våra luftvärmepumpar kommer från dom Svenska Generalagenterna och har därmed 5 års totalgaranti. Vi säljer enbart luft/luft värmepumpar inkl installation och då inom vårat installationsområde Södra Stockholm/Södermanland med lite omnejd.
Kontakta oss för kostnadsfritt hembesök för förslag på märke och modell som är lämplig för just eran fastighet.

Malmö Kyl o Varme Service

  • Gäst
Malmö Kyl o Varme Service
SV: Någon mer än jag som skäms för att sälja Japanska produkter
« Svar #2 skrivet: 26 december 2018, 22:57:35 »
Moder Jord finner säkert en lämplig hämnd gentemot oss människor som inte har någon ände på sin grymhet gentemot djur/natur och medmänniskor. Tänker på dem stackars skandinaviska tjejerna som turista i Marocko och som fick skador på halsen men nu är vi på ett värmepumpsforum. Låt oss starta ett eget Svenskt märke..alla är välkomna även du Daikin  tummenupp. Tror vi hade gjort en sjutusan till bra VP oavsett om det är luft/luft eller luft/vatten vi hade plockat fram.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor p ntet, leverans till drren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!