Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: NÃ¥gon som provat Alutite?  (läst 1772 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hplp

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 3075
  • Karma +4/-3
  • Kön: Man
  • Jag älskar värme, men inte för mycket.
NÃ¥gon som provat Alutite?
« skrivet: 28 december 2017, 22:33:40 »
Någon som provat Alutite? Ser nästan för bra ut för att vara sant. http://www.alutite.se/
Mannen verkar väldigt förtroendeingivande. Fungerar det så bra som han visar är det en nyttig metod för alla dessa kondensatorer som springer läck på bilens AC.
Själv tänkte jag laga två dyra kaffekokare. Att svetsa TIG på aluminium har jag provat och det är svårt, samtidigt har jag inte möjligheten direkt utan skulle behöva komplettera för tusentals kronor, och det är vad kaffekokarna är värda.
Men innan jag inhandlar Alutite frågar jag om någon har erfarenhet av detta.

Hittade alternativet Durafix, ska visst vara detsamma. Chansar och beställer 30 trådar på Ebay för en 50-lapp, betydligt billigare än på Jula och jag kan vänta.
« Senast ändrad: 28 december 2017, 23:05:23 av hplp »
126kvm 1plan IVT490 Skåne. 2 vuxna 22grader i huset. Beräknad tot årsförbrukning el 12500kWh. Inkl. ytterbelysning som drar ca 150kWh. IVT 490 förväntas dra ca 5800kWh av det totala. Men som vanligt så spricker det förmodligen. Det gjorde det inte,5400 blev det, tack du globala värmare, 400 spänn att rumla för.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!