Skrivet av: TS Comfort AB
« skrivet: 17 januari 2019, 21:18:32 »Om det är en tidigt tillverkad som kan vara behäftad med felaktig mjukvara som Mitsubishi Sverige har uppdaterat i Sverige på deras lager så kan det vara gröna band runt kartongen istället för standard vita.
Antar nu att elon handlar via mitsubishi electric sverige och då är det inga problem , antingen skickar elon eller mitsubishi electric ut en ÅF som uppdaterar på plats via en ”handdator”
Och det handlar inte om goodwill utan att kunden ska få den produkt dom betalat för
Enklast är att fråga elon om den är uppdaterad och vet dom inte så frågar du om det är dom eller mitsubishi electric sverige som uppdaterar på plats hos dig om det nu visar sig vara något fel vill säga.
Antar nu att elon handlar via mitsubishi electric sverige och då är det inga problem , antingen skickar elon eller mitsubishi electric ut en ÅF som uppdaterar på plats via en ”handdator”
Och det handlar inte om goodwill utan att kunden ska få den produkt dom betalat för
Enklast är att fråga elon om den är uppdaterad och vet dom inte så frågar du om det är dom eller mitsubishi electric sverige som uppdaterar på plats hos dig om det nu visar sig vara något fel vill säga.