Skrivet av: ace
« skrivet: 29 januari 2007, 18:32:24 »Hade varit bättre med en sniffer! För det kostar att fylla på gas igen som alla vet.Vill knappt säga det,men.
Och nu en fråga! Kan någon som inte är ackrediterad köpa gas någon plats, och då var!
om ni ändå har vägarna förbi polen,så är det bara att handla enligt en arbetspartner.
ska tydligen kosta runt 1500:- krukan för R134a. ingen frågar efter ackreditering eller certifiering.
ska ni handla inom sveriges gränser så finns det bara ett par sätt.
1. starta en destruktionsanläggning för köldmedie(får handla för spädning av återvunnen soppa).
2. starta en skola för kylutbildning, fritt fram för handling och blaskning( även R22).
3. ta värvning i försvaret och få tumme med FMV. (inga kontroller på nånting)
Med samvetstyngd hälsning:ACE.
.png)


.png)








.png)




gäster: 2512
dolda: 0
användare: 0