Skrivet av: Paxmax
« skrivet: 11 december 2006, 17:35:20 »Nu förstår jag vad du menar, minström = 0.05 A X 240 V = 12 WAh, ok vad bra. Då medger designen lägre styrström men dom kanske inte kan garantera den funktionaliteten på 100% av deras exemplar.
Fast jag använder såna till mina PAX-fläktar som är på 6 W och de funkar utmärkt.
ELLER...
så blir det en högre peak-ström tillfälligt som hjälper styrningen och funktionen och kan därmen användas på lägre medeleffekt än vad jag/vi räknar med.
.png)
















.png)




gäster: 801
dolda: 0
användare: 0