finns det ett ärendenummer så borde det gå att hitta.
Har aldrig mailat till supporten så kan inte turerna.
Din återförsäljare borde egentligen inte hänvisa dig som slutkund till tillverkaren för dom vet ju att Mitsubishi inte har support till privatkunder.
Tror snarare det är din återförsäljare som du får jaga då 20grader är deras kund och du är kund till 20grader om man ska se det lite krasst.
Om jag köper en Volvo och min handlare säger att det inte finns delar så hjälper det ju inte om jag ringer till fabriken utan min handlare får lösa problemet om man nu kan jämföra det så
Finns det ingen komplett utedel för tillfället så låter det lite märkligt om det inte skulle finnas reservdelar för att avhjälpa felet då Mitsubishi brukar ha det mesta på sitt lager i Örebro.
Kompletta utedelar till olika modeller finns inte alltid hos tillverkare efter att produkten upphört så då är det reservdel som gäller.
Man är onekligen lite sugen på att beställa en FH för att se om det är en så långlivad bugg
skulle vara sjukt jobbigt om jag annonserade med en produkt som jag vet inte kommer komma in igen på lager för att ringa upp alla dessa köpare och erbjuda något annat !!
Kanske inte ens går att beställa via nätet så då slipper dom det problemet.
Får hoppas att din ihärdighet ger resultat
Skulle själv kräva av återförsäljaren att dom köper in en utedel från en handlare som har den, reparerar den befintliga eller omgående byter ut den mot likvärdig eller bättre då det tydligen tog 1 månad bara för att komma och felsöka den första gången.