Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Rökgasväxlare frÃ¥n HeatACC -Rvx10  (läst 2647 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Buumies

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 1
  • Karma +0/-0
  • Värmepump eller värmepumpar?
Rökgasväxlare från HeatACC -Rvx10
« skrivet: 25 november 2011, 19:46:41 »
 :o fiR: fiR: fiR:Hej köpte en sÃ¥dan rökgasvärmeväxlare i somras o monterade den direkt ovanför min lilla vedeldade bastukamin o därifrÃ¥n eldar jag upp mitt tappvarmvatten till min HeatAcc- 400TBS och dÃ¥ jag jobbar som resemontör kommer hem slängt in ved i bastukaminen sÃ¥ har jag fÃ¥tt varmvatten till duschen pÃ¥ bara tio minuter sÃ¥ det är bara o duscha svin snabb HeatACC -Rvx10, sen fÃ¥r jag  varmvatten till toppen pÃ¥ 30 min frÃ¥n +20 grader >+60 grader det är snabbt sÃ¥ jag rekommenderar er varmt att köpa denna fina produkt frÃ¥n HEATACC www.heatacc.com bästa köpet hittils dÃ¥ jag som bastar mycket har jag gÃ¥tt frÃ¥n Ã¥rsförbrukning 10530>ca 8500 kwh Ã¥r inte illa sen kommer jag att komplettera denna fläktkonvektor element som är vattenburen Ferrolia 120 VM-8 och flyttar värmen till 4 olika rum i mitt hus sÃ¥ slipper oljeelementerna värma rummen kommer med mera info sedan jag monterat och provvärmt mitt lilla hus
 

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!