Är det bara 34 grader i utblåset så går det inte att stega upp fläkten , med så låg temperatur på utblåset och 30grader inställt så låter det som soppabrist eller att någon givare inte talar om för utedelen att den ska gasa på.
Att alla fläkthastigheter finns på ION läget har inget med fläkthastigheten i värmedrift att göra då den i värmedrift kräver en viss temperatur för att det ska gå att öka fläkten så det inte känns som det blåser kall luft.
Det verkar som du har hjälp av någon och be han sätta på manometerstället och även köra med sniffer för att söka en eventuell läcka.
Fungerade den helt normalt innan ni bytte fläktmotorn ?
Den jag "har hjälp" av är min man och han vet lika lite som jag om manometer och sniffer, så det är inget att hoppas på.
Den fungerade i våras när vi stängde av den.
Vi körde den inte alls nu innan motorbytet.
Är givaren den där "pluppen" som vi kopplade bort från kopparröret?
Kan de i så fall ha hamnat fel (det var två stycken)?
Ska vi kanske byta plats på dem?
Förlåt att jag frågar som en komplett idiot, men det är ju precis det jag är i detta ämne.