Skrivet av: Maxpump
« skrivet: 28 februari 2008, 13:42:02 »Dammar av.
Anmärkningsvärt beteende från ett företag, jag har upplevt raka
motsatsen till "spam" och det är en total ignorans för förfrågningar
om produkter och hemsidan, nu efter nästan en vecka inser jag att de inte svarar. Men de reagerade på en beställning på lite installationsmaterial fast där hade de gjort ett allvarligt fel i bekräftelsen, missat att ta med ett färdigkonat rör 3 meter.
Petig som jag är så avstod jag från beställningen, de ska ha betalt
i förskott och jag vill inte riskera fler problem, till exempel att det kommer en låda med något helt annat än jag beställt och sen ingen reaktion på mail om det.
Det är viktigt med första intrycket, om allt strular så tappar de en kund
som ev. skulle ha beställt pumpar också.
Kan ju tillägga att mitt telefonsamtal dit var en fars, säljaren var hela tiden fullt upptagen med en besvärlig hund, jag vet inte om han råkade trampa på honom eller hur det kunde uppstå en sån kalabalik.
Jag som kund var något helt sekundärt.
Jag ville fråga om några produkter men när man tappar förtroendet
är det bara så, det fick vara.
Anmärkningsvärt beteende från ett företag, jag har upplevt raka
motsatsen till "spam" och det är en total ignorans för förfrågningar
om produkter och hemsidan, nu efter nästan en vecka inser jag att de inte svarar. Men de reagerade på en beställning på lite installationsmaterial fast där hade de gjort ett allvarligt fel i bekräftelsen, missat att ta med ett färdigkonat rör 3 meter.
Petig som jag är så avstod jag från beställningen, de ska ha betalt
i förskott och jag vill inte riskera fler problem, till exempel att det kommer en låda med något helt annat än jag beställt och sen ingen reaktion på mail om det.
Det är viktigt med första intrycket, om allt strular så tappar de en kund
som ev. skulle ha beställt pumpar också.
Kan ju tillägga att mitt telefonsamtal dit var en fars, säljaren var hela tiden fullt upptagen med en besvärlig hund, jag vet inte om han råkade trampa på honom eller hur det kunde uppstå en sån kalabalik.
Jag som kund var något helt sekundärt.
Jag ville fråga om några produkter men när man tappar förtroendet
är det bara så, det fick vara.