Värmepumpsforum allt om värmepump och värmepumpar
VärmepumpsForum Allmänt => Värmepumpar - Märkesspecifikt Luft/vatten => Värmepumpar - Luft/vatten => Värmepumpar och installationsfrågor. => Mitsubishi Electric (Ecodan) => Ämnet startat av: Yamdan skrivet 28 november 2022, 19:30:32
-
Hej
Min Melcloud verkar ha tappat anslutningen?!
Inte uppdaterad sedan 24/11 och får inte kontakt.
Kan man bara återställa wifigränsnitt? Eller måste man gå igenom hela inställningstjafset igen?
Vilket jag inte vill nu när vintern kommer ifall något skulle gå fel :-(
-
Du är inte ensam, problemet ligger hos Mitsubishi och verkar bara drabba vissa, vi har t.ex. problem med en av två enheter i huset.
Tyvärr så verkar de inte ha uppdaterat sin status-/supportsida utan den enda informationen jag hittat är på twitter:
https://nitter.net/ME_Europe/status/1597170377637101568#m
-
Du är inte ensam, problemet ligger hos Mitsubishi och verkar bara drabba vissa, vi har t.ex. problem med en av två enheter i huset.
Tyvärr så verkar de inte ha uppdaterat sin status-/supportsida utan den enda informationen jag hittat är på twitter:
https://nitter.net/ME_Europe/status/1597170377637101568#m
Hmmmm jaha då är frågan vad man gör åt detta?
-
Fick detta svar..