Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Söker en CTC Master 103 frÃ¥nlufts värmepump.  (läst 1626 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad passad

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 7
  • Karma +0/-0
Hej,
Vill snarast köpa en CTC Master 103 frånluftsvärmepump som är uttjänt eller färdig att bytas ut. Behöver inte fungera men utsidan skall vara hel och oskadad. Gärna nära Göteborg. Har möjlihet att hämta.

Hoppas på svar
Thomas Davidson
0768-807546

Utloggad passad

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 7
  • Karma +0/-0
SV: Söker en CTC Master 103 frånlufts värmepump.
« Svar #1 skrivet: 16 juni 2013, 18:55:55 »

Hej,

Såg att jag hade en gammal mail-adress i min profil. Den är ändrad nu.

Jag är fortfarande lika intresserad av att köpa en CTC Master 103 frånluftsvärmepump som är uttjänt eller färdig att bytas ut. Behöver inte fungera men utsidan skall vara hel och oskadad. Gärna nära Göteborg. Har möjlihet att hämta.
Idag har jag en CTC Master 102 som rostat hål igen. Nu är det nog sista gången den gick att laga. Den är ombyggd från frånluftvärmepump till bergvärmepump. Då den dessutom har alla anslutningar i botten så finns vad jag förstår ingen färdigt som kan ersätta den jag har. Har nu tänkt att ersätta tanken med en 200 liter rostfri OSO-tank med två slingor. Då behöver jag en uttjänt CTC Master 103 att bygga på.

Hoppas på svar
Thomas Davidson
0768-807546

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

  • Dot gäster: 591
  • Dot dolda: 0
  • Dot användare: 0

There aren't any users online.
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!