Skrivet av: ace
« skrivet: 10 februari 2009, 06:39:37 »Trycken när den går beror helt och hållet på tempen den jobbar mot ( utomhus samt vattnet )
trycket är vid drift betydligt högre på varma sidan, än på kalla.
När den stannar tryckutjämnar den, och trycket stannar på en nivå som motsvarar genomsnittstempen i kretsen.
Mvh. ACE
trycket är vid drift betydligt högre på varma sidan, än på kalla.
När den stannar tryckutjämnar den, och trycket stannar på en nivå som motsvarar genomsnittstempen i kretsen.
Mvh. ACE
.png)














.png)




gäster: 1100
dolda: 0
användare: 7