Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Jordvärmepump IVT greenline C9, FrontplÃ¥t  (läst 248 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad andwik

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 4
  • Karma +0/-0
Jordvärmepump IVT greenline C9, Frontplåt
« skrivet: 12 januari 2024, 15:24:23 »
Hej
Har haft ett konstigt problem ett tag. Hakade av frontplåten av någon anledning i höstas och efter det så stannar pumpen efter ett tag när jag hänger tillbaka frontplåten, (den blir strömlös) när jag hakar av plåten och låter den stå framför pumpen så går den klockrent igen, hade folk i veckan som installerade en ny frontpanel av annan anledning men trodde att det problemet också skulle lösa sig, de hängde på plåten, den drog igång men efter någon timme stannade pumpen igen så nu står plåten på golvet igen och pumpen går klockrent,.
Någon som varit med om detta, kan det kanske var fel på kabeln mellan plåten och pumpen typ glapp.
När jag återstartar pumpen måste jag slå ifrån huvudkontakten och slå på den igen, det räcker inte att trycka på on knappen på panelen.
Trevlig helg på er

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!