Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Problems?  (läst 2231 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad MathiasS

  • Kan värmepumpar
  • ***
  • Stad/land: 08-land
  • Antal inlägg: 95
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
Problems?
« skrivet: 19 april 2004, 08:13:08 »
I installationsforumet tar det extremt lång tid att öppna den första tråden, min favorittråd. Bilderna är förvisso lite stora men det borde inte påverka tiden det tar att öppna tråden (bara att bilderna kommer lite senare). Har det blivit något knas?

Jag eftersöker också mer om INSTALLATION i installationsforumet. Det är ju bara den första tråden som håller sig till ämnet...... Jag vill se fler bilder och berättelser om hur man gjort. Det mesta i denna avdelning hör hemma i VP-forumet. 8)

admin

  • Gäst
admin
Re:Problems?
« Svar #1 skrivet: 19 april 2004, 11:18:36 »
Har provat ämnet "test-installationsbilder", antar att det är det du menar.

Hos mig fungerar det bra, sitter med vanligt modem  :( och det indikerar att nedladdningen fortgÃ¥r hela tiden. "ämnet" öppnas efter nÃ¥gra sekunder, men sen tar det tid att ladda ned bilderna xx st a ca 135 kB tar tid, i alla fall via modem.

Har du formatterat om datorn, bytt webbläsare eller ändrat någon inställning i din webbläsare som gör så att inte sidan öppnas innan hela innehållet laddats ned?

När det gäller "rätt" tavla för inläggen, tycker du att jag skall flytta ämnena till VP-forum, eller skall jag försöka trycka mer på att det skall handla om installation och inget annat under denna rubrik.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!