Skrivet av: Gano
« skrivet: 01 mars 2006, 16:19:15 »Det är inte så stor skillnad mellan de olika japanska märkena. Alla klarar -20. Någon uppger t o m -25 och någon anger ingen lägstagräns alls.
Sanyo har möjlighet att köra +16 med permanent nattsänkning med 4 grader = 12 grader. Inte så långt från IVT:s +10 funktion med andra ord. En annan liten finess med Sanyo är att tempsensorn sitter i fjärrkontrollen. Sanyo säljs också under namnen Argo och Technibel i Europa.
MVH/Gano
Sanyo har möjlighet att köra +16 med permanent nattsänkning med 4 grader = 12 grader. Inte så långt från IVT:s +10 funktion med andra ord. En annan liten finess med Sanyo är att tempsensorn sitter i fjärrkontrollen. Sanyo säljs också under namnen Argo och Technibel i Europa.
MVH/Gano
.png)


.png)









.png)




gäster: 1446
dolda: 0
användare: 6