Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: nyinstalerat  (läst 1200 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad wind

  • Nybörjare
  • *
  • Antal inlägg: 4
  • Karma +0/-0
nyinstalerat
« skrivet: 04 november 2006, 07:45:38 »
Fick min e12 monterad förra veckan den sitter i mitt i huset i trappen. det är en grym värmespridning. efter två dagar hade vi ca 22grader på nedervåningen och 20 grader i rummet lägst bort från pumpen på övervåningen och då har det varit ca 8 minus om nätterna *roflmao*. med andra ord helnöjd. man om man eldar i kakelugnen på nedervåningen har det en tendens till att bli för varmt så man drar sig lite för att tända den vilket är lite synd. jag har pumpen inställd på 21 grader. spelar det någon roll vare man har fjärrkontrollen

Utloggad raptus

  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1019
  • Karma +0/-5
  • Daikin Synergi 40 ( Caldo XR 40)
SV: nyinstalerat
« Svar #1 skrivet: 04 november 2006, 08:10:15 »
Legg den hvor du vil , men naturligvis må den rettes mot innedel når du bruker den for å forandre innstillinger . Slik at signalet mottas av innedel .
Raptus *vinkar*
Daikin Synergi 40 som erstattet Mitsubishi Electric FD35 VABH som tidligere erstattet Toshiba RAS B 13 GKVP-E .

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!