Skrivet av: Pearton
« skrivet: 06 december 2010, 19:55:31 »Kort är den lyckan som varar:
Igår stannade pumpen igen.
Får larmkod 12 återigen.
Bara att ringa hit reparatören igen, tur man har garanti kvar än.
Men, jag blir så förbannad!! Man investerar 80-100k i en produkt, och så är det så mycket krångel.
Man skulle aldrig tolerera detta om det handlade om en bil eller nåt annat.
Hörde ryktesvägen att det är ca 60% av alla uppvärmningssystem som det är strul med eller felanmälda.
Det är katastrof.
Hur kan man som tillverkare tillverka en produkt som inte håller måttet? Hur kostnadseffektivt är det att ha en massa garantiärenden?
Jag saknar ord!
//Andreas
Igår stannade pumpen igen.
Får larmkod 12 återigen.
Bara att ringa hit reparatören igen, tur man har garanti kvar än.
Men, jag blir så förbannad!! Man investerar 80-100k i en produkt, och så är det så mycket krångel.
Man skulle aldrig tolerera detta om det handlade om en bil eller nåt annat.
Hörde ryktesvägen att det är ca 60% av alla uppvärmningssystem som det är strul med eller felanmälda.
Det är katastrof.
Hur kan man som tillverkare tillverka en produkt som inte håller måttet? Hur kostnadseffektivt är det att ha en massa garantiärenden?
Jag saknar ord!
//Andreas