Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Konkurrent till Byggahus.se ?  (läst 3143 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad BigGitt

  • Jag kan nästan inget om värmepumpar. Kolla alla mina tips!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Sjöbo 27500
  • Antal inlägg: 1817
  • Karma +17/-26
  • Kön: Man
  • SkÃ¥ne, Sjöbo
Konkurrent till Byggahus.se ?
« skrivet: 22 november 2011, 09:52:27 »
RÃ¥kade hitta
http://www.hus.se/

Undrar om de har chans mot byggahus. Tydligen lite mjukare inställning till trådskaparna.
Jag är värdelös på att köra bil!

Glöm inte att jag är amatör.

Utloggad Hansson

  • Värmer med ved ej
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Stad/land: Dalarna
  • Antal inlägg: 1723
  • Karma +2/-1
  • Kön: Man
    • Min logger
SV: Konkurrent till Byggahus.se ?
« Svar #1 skrivet: 22 november 2011, 13:08:15 »
Nej dom har nog inte en chans. Läser man trÃ¥darna är 50% av inläggen smygreklam  ::)
Baxi solo innova 30kw 2000L ackumulatortank
Jøtul I 520 FL.MITSUBISHI FH35 VEHZ.
http://www.e-logger.se/pub?hansson&p=1

Utloggad hplp

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 3075
  • Karma +4/-3
  • Kön: Man
  • Jag älskar värme, men inte för mycket.
SV: Konkurrent till Byggahus.se ?
« Svar #2 skrivet: 22 november 2011, 13:29:13 »
Nej dom har nog inte en chans. Läser man trÃ¥darna är 50% av inläggen smygreklam  ::)