Skrivet av: Carl N
« skrivet: 05 januari 2025, 00:04:17 »Nej, jag vet inte hur logiken funkar på en Atlas.
Men vore jag du så skulle jag helt pragmatiskt undersöka vid vilket maxvarvtal som suset försvinner och använda detta.
Jag skulle även undvika att köra under det varvtalet där den börjar bete sig knepigt.
Har du nån extern cirkpump eller är det en och samma som cirkulerar vattnet via radiatorerna och genom kondensorn?
Med en extra extern cirkpump så kan du välja intermittent drift på den interna, annars ska den vara kontinuerlig.
Men vore jag du så skulle jag helt pragmatiskt undersöka vid vilket maxvarvtal som suset försvinner och använda detta.
Jag skulle även undvika att köra under det varvtalet där den börjar bete sig knepigt.
Har du nån extern cirkpump eller är det en och samma som cirkulerar vattnet via radiatorerna och genom kondensorn?
Med en extra extern cirkpump så kan du välja intermittent drift på den interna, annars ska den vara kontinuerlig.
.png)











.png)




gäster: 1155
dolda: 0
användare: 1