Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: E12DKE som dog  (läst 9044 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Ubbe0

  • Värmepump !!!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1294
  • Karma +0/-0
  • Jag använder värmepumpar.
    • Mitsubishi Zero (A6M)
SV: E12DKE som dog
« Svar #30 skrivet: 09 januari 2010, 17:40:59 »
kom just hem från en välkänd firma från denna sida med en flång ny 9EHKE utedel.

Vad fick du ge för den?
1.5 plans villa med källare i Skåne.
Mitsubishi Electric MSZ-FD25 VABH installerad i april -09 och placerad i min verkstad på ca. 50 kvm.

Utloggad sm7tvj

  • älskar värmepumpar!
  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: kalmar
  • Antal inlägg: 26
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
    • TBRacing.se
SV: E12DKE som dog
« Svar #31 skrivet: 09 januari 2010, 17:47:03 »
affären är jag mycket nöjd med.. det enda jag kan säga,samt bemötandet jag fick var mycket bra.har ingen erfarenhet av vp företag men blir det flera inköp så vet jag var jag skall vända mig.tyvärr så rekommenderade dom andra företag jag hade kontakt med att jag skulle köpa en ny av respektive företag för 12-13 tkr.så man ser verkligen i en sådan sits vilka företag som är seriösa och verkligen vill hjälpa till.

//Thomas
TBRacing.se

Utloggad Ubbe0

  • Värmepump !!!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1294
  • Karma +0/-0
  • Jag använder värmepumpar.
    • Mitsubishi Zero (A6M)
SV: E12DKE som dog
« Svar #32 skrivet: 09 januari 2010, 18:49:42 »
affären är jag mycket nöjd med.
...
tyvärr så rekommenderade dom andra företag jag hade kontakt med att jag skulle köpa en ny av respektive företag för 12-13 tkr.så man ser verkligen i en sådan sits vilka företag som är seriösa och verkligen vill hjälpa till.

Tja, det blir ju svårt att bedöma hur bra deal du gjorde då du inte verkar vilja tala om vad du gav för din nya utedel hos Nettopumpar.
1.5 plans villa med källare i Skåne.
Mitsubishi Electric MSZ-FD25 VABH installerad i april -09 och placerad i min verkstad på ca. 50 kvm.

Utloggad sm7tvj

  • älskar värmepumpar!
  • Lär mig om värmepumpar
  • **
  • Stad/land: kalmar
  • Antal inlägg: 26
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
    • TBRacing.se
SV: E12DKE som dog
« Svar #33 skrivet: 09 januari 2010, 19:27:10 »
bedömningen är upp till mig.blir bara massa skitsnack om siffror.antar därför du frågade.men jag har kollat runt nogrannt och anser mig har pejl på läget då jag haft kontakt med 10 talet firmor. så det är upp till var och en att vända sig till den firma dom känner sig trygga med samt kolla upp priser på allt så man som sagt har pejl på läget.jag anser mig vara en nöjd kund i allafall.

//Thomas
TBRacing.se

Utloggad Ubbe0

  • Värmepump !!!
  • Dignitär inom värmepump
  • *****
  • Antal inlägg: 1294
  • Karma +0/-0
  • Jag använder värmepumpar.
    • Mitsubishi Zero (A6M)
SV: E12DKE som dog
« Svar #34 skrivet: 09 januari 2010, 19:44:05 »
bedömningen är upp till mig.blir bara massa skitsnack om siffror.antar därför du frågade.

OK, det är ju helt upp till dig naturligtvis. Men ditt inlägg "haltar" ju en del pga detta förstås.
Och jag ställde inte frågan för att få igång något skitsnack, bara så du vet alltså.
1.5 plans villa med källare i Skåne.
Mitsubishi Electric MSZ-FD25 VABH installerad i april -09 och placerad i min verkstad på ca. 50 kvm.

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser
Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!