Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!

Författare Ämne: Vart tog genvägarna vägen?  (läst 1345 gÃ¥nger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad hplp

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 3075
  • Karma +4/-3
  • Kön: Man
  • Jag älskar värme, men inte för mycket.
Vart tog genvägarna vägen?
« skrivet: 16 februari 2009, 23:07:45 »
Jag har råkat ut för något otrevligt. Genvägarna på internet har försvunnit, men ändå inte, letar man med markören kan man hitta nåt om man har tur. Mycket irriterande, jag vet inte vad jag missar, det är också svårt när man skall beställa något eller skicka meddelande. Är det någon som har en idé om vad jag har stält till med. Det är inte alla sidor,, det vet jag ju förstås inte,, men Cyberphotos sida är för mig synnerligen blank till vänster där man brukar kunna välja kategori. Och drar jag markören över spalten kan jag läsa genvägen längst ned i hörnet. Mina försök att fixat har varit tidsödande och fruktlösa. HJÄÄÄLP! :'(
126kvm 1plan IVT490 Skåne. 2 vuxna 22grader i huset. Beräknad tot årsförbrukning el 12500kWh. Inkl. ytterbelysning som drar ca 150kWh. IVT 490 förväntas dra ca 5800kWh av det totala. Men som vanligt så spricker det förmodligen. Det gjorde det inte,5400 blev det, tack du globala värmare, 400 spänn att rumla för.

Utloggad Stig-H

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Stad/land: PiteÃ¥
  • Antal inlägg: 343
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Liteuppochner
SV: Vart tog genvägarna vägen?
« Svar #1 skrivet: 17 februari 2009, 01:22:23 »
Haha!!  Jag raderade i datorn och tog bort hela mappen med favoriter, Tanken var att radera I favoriterna för mycket var inaktuellt. Men sÃ¥ mÃ¥ste jag ha kommit pÃ¥ ett snabbare sätt Ã¥ rensa i den.  Förmodligen har du klickat pÃ¥ typ Cyberphotos och dragit själva alternativrutan sÃ¥ den hamnar i kanten pÃ¥ Cyberphotos ruta. Kan synas i kanten pÃ¥ ena eller andra sidan som en liten liten fyrkant. Hittar du bara den sÃ¥ kan du dra tillbaka rutan in i själva knappen igen. Klicka och dra. Det brukar gÃ¥ till sig men kan va klurigt. Jag har bara 6 favoriter nu och inte en enda mapp.
Och söka fram en från en backupp känns lite omodernt, så jag börjar samla på nytt. Tidig vårstädning kan man säga.
 
Kom ihåg, det är aldrig för sent att ge upp!

Utloggad hplp

  • Guldmedlem
  • Dignitär inom värmepump
  • ******
  • Stad/land: Lund
  • Antal inlägg: 3075
  • Karma +4/-3
  • Kön: Man
  • Jag älskar värme, men inte för mycket.
SV: Vart tog genvägarna vägen?
« Svar #2 skrivet: 22 februari 2009, 21:04:26 »
Nej, det är nog inte så. Cyberphotos har av okänd anledning börjat fungera men den här http://www.mymemory.co.uk/ och Traderas "köp nu" knappar är fortfarande borta. :(
126kvm 1plan IVT490 Skåne. 2 vuxna 22grader i huset. Beräknad tot årsförbrukning el 12500kWh. Inkl. ytterbelysning som drar ca 150kWh. IVT 490 förväntas dra ca 5800kWh av det totala. Men som vanligt så spricker det förmodligen. Det gjorde det inte,5400 blev det, tack du globala värmare, 400 spänn att rumla för.

Utloggad Stig-H

  • Expert pÃ¥ värmepump
  • ****
  • Stad/land: PiteÃ¥
  • Antal inlägg: 343
  • Karma +0/-0
  • Kön: Man
  • Liteuppochner
SV: Vart tog genvägarna vägen?
« Svar #3 skrivet: 22 februari 2009, 22:03:10 »
haha!!   Ja'du... Inte klickar jag pÃ¥ länkar i en diskution som denna. Men ring supporten för det operativsystem som du har. Dom kan säkert hjälpa dig.
Kom ihåg, det är aldrig för sent att ge upp!

nibe, ctc, baxi, golvvärme, solenergi Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
 


Annonser

Right Block

Vibrationsdämpare
Besök vår webshop, klicka här!
Energioffert.se
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
luftvärmepumpar, tillbehör, installationsmaterial, vi har allt!
Annonspriser

Online just nu!

Ad
Energibutiken.se smarta varor på nätet, leverans till dörren
Besök oss idag
Annonsera i Värmepumpsforum, klicka här för att ställa e-postfråga och få mer info.
140x140vpforum-11.gif
kontakta oss för pris!