0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Min panasonic E9DKE som jag haft i ett och ett halvt år gick i sönder för 6 veckor sen. Inget konstigt med det, garantin gäller ju. Men nu tycker jag att jag väntat lite väl länge. Ska de fixa apparaten när vintern är förbi? Det är ju nu man behöver värmepumpen som mest. Vet ni om det finns nån maximal väntetid? Det kan väl inte vara rimligt att behöva vänta i över en månad. Snart har det gått två månader och de har inte ens hört av sig om när det blir fixat.
GARANTERAT den som skriker mest kommer att få vänta ett par veckor extra. Den kund som är timid och sansad kommer först. Dock så gäller turordning.
Så är det ,dom flesta föredrar att vänta lite när man förklarar varför
Snart har det gått två månader och de har inte ens hört av sig om när det blir fixat.
Jag föredrar att avhjälpa 'besvärliga' kunder snabbt och effektivt. Då kanke jag inte får något otrevligt besök i butiken och enmassa dålig PR. Kunden är faktisk den bästa försäljare man kan ha....om kunden är nöjd vill säga....och det är han vel om manger snabb och effektiv service...??!!Att hålla efter bara för att kunden står på sig är ju som att sakta men säkert gräva sin egen grav....BjörnK